Hyresgästen!

Några gånger i mitt liv har jag varit med i tidningen. Senast var det i Aftonbladets Hälsotidning där det var ett reportage om mig och min viktresa. 

Nu har det hänt igen men denna gång i min roll som förtroendevald i Hyresgästföreningen. Jag är en av sex invalda i den nationella valberedningen och i december gjorde tidningen Hyresgästen ett reportage om valberedningens viktiga uppdrag. Jag fick vara med på några enskilda foton och fick även äran att vara omslagsflicka 😉, det ni! Tidningen Hyresgästen är en tidning som alla förtroendevalda får.

Nu har jag fått bilderna och jag är nöjd med de. Jag ska nog framkalla de till min ”egotavla”.

Foto: Petrus Iggström

Kommentera

