Min fantastiska väninna!

Det är ju ganska häftigt med böcker… Elena Ferrantes bok ”Min fantastiska väninna” som blev så populär när den kom i våras har jag försökt läsa tre gånger men inte klarat. Jag har tyckt att den är så dålig… Jag har försökt läsa den två gånger på engelska och en gång på svenska men nej det har inte gått. För någon månad sedan kom jag att tänka på boken igen och så till mig själv att en chans till ska boken få så jag lånade den igen och nu kan jag inte släppa boken… Jag tycker den är hur bra som helst så nu har jag reserverat del två och om två veckor släpps del tre.

Ja så kan det gå!

Här finns boken att köpa om någon vill det.

Lev väl. Kram Åsa

Kommentera

